dilluns, 15 de setembre de 2008

Amb aquests sí que m'hi cago

Tot i el post en què em reprimia d'expressar en veu alta el que em sembla malament de la meva, nostra, professió, deixeu-me fer una excepció i permeteu-me que em cagui solemnement en aquells que, escudats en la covardia del pseudònim, es dediquen a la denigració, a l'insult i a la desacreditació (o almenys això és el que es pensen) des de tot tipus de fórums d'Internet on els moderadors demostren tenir la mateixa autoritat que Mister Bean al parlament britànic. I que, a més, ho fan sense el més mínim coneixement de causa envers aquell a qui insulten i la seva feina sigui quina sigui.

PD: Ja tinc la samarreta del Celta, tercera equipació, temporades 2003-05. Això sí, sense dorsal ni nom. Cosa que no treu que jo i uns quants més que ens en vam firar siguem, permeteu-me l'expressió, uns putos freaks!

1 comentari:

Harvester Of Sorrow ha dit...

Suposo que ja sé a què et refereixes. He vist un parell de comentaris d'un desgraciat que diu ser del Santboià i que mereix, directament, un parell d'hòsties. A saber com ha de ser aquest tio i com de trista ha de ser la seva vida. Desgraciats...

Enjoy the shirt! A casa ja ho fem...