dijous, 4 de setembre de 2008

Homenatge a Rajar x Rajar

"Rajar x Rajar" és (o era) un blog creat per un grup de periodistes de Barcelona i habituals de la informació de Barça. M'estalvio de dir-vos els noms, que els sé, però us diré que n'hi havia dos de RAC1, un de Catalunya Ràdio, un de la SER i un altre de la COPE. Com indicava el seu nom, es tractava de deixar anar la seva bilis contra tot el que se'ls posés al davant però especialment el Barça i el futbol en general.

Obro aquest post fent-los un homenatge perquè, de tant en tant, també em vénen ganes de rajar (sempre llegeixi's amb la "j" ejpanyola, lògicament). O com deia aquella cançó dels anys 60, si yo tuviera una escoba, cuántas cosas barrería. Però, encara que els de Rajar x Rajar utilitzessin un pseudònim, a mi potser em falta la valentia per rajar en públic d'aquells temes que em molesten relacionats amb el món del futbol i també amb la meva professió per por, possiblement infundada, però por al cap i a la fi, a possibles conseqüències. Afortunadament encara sou pocs els que llegiu aquest bloc (bé, jo crec que de moment 2, Harvester of Sorrow i un servidor), i ell ja sap què em molesta. Però entengui's aquest post com un crit, ofegat, però crit al cap i a la fi.

2 comentaris:

oriolvidal ha dit...

Ai, dels crits ofegats, si es sentissin! I, mentrestant, la merda flota...

Harvester Of Sorrow ha dit...

Ostres, jo també m'ho he plantejat moltes vegades, això d'obrir un bloc per estripar de tot allò que em molesta, sobre tot del futbol i de la professió en general. El problema és que, en un món tan petit i amb una feina tan inestable, pot ser massa contraproduent.

Per això tenia mèrit, el tema de rajar x rajar. Com també en té el blog de l'Àlex Santos, que tampoc no es talla un pèl.

Si vols, sempre ens hi podem posar... ;)