divendres, 13 de febrer de 2009

Aviat t'ho trobaràs (2): El fuster

"Tu, borratxo, gordo, t'haurien de cremar la fusteria. Tu creus que has de tenir obert a aquestes hores que a mi no em van bé? Que no et vindrà ningú? Se me'n fot si els del gremi de fusters t'ho manen i a sobre et subvencionen perquè així ho facis. Val més que no ens tornem a veure perquè et faré la fusteria nova. A part, tens un gènere que és una merda. Ja ho sé que no te n'he comprat mai cap, però tothom ho diu, i només veient-te el careto ja ho tinc claríssim, que és una merda. Estic segur que ho fas perquè a mi i als meus col·legues del barri ens tens mania. Ens vols fotre la vida, ens vols perjudicar. Quan vénen d'un altre barri, els del barri dels forrats, això no els hi fas, només els hi dónes orgue. Ens estàs en contra. Prepara't!"

Mentre anava entrant gent a la fusteria, més gent que en edicions anteriors, i d'aquell barri i d'altres barris populars, el fuster intentava establir diàleg amb aquella persona. Es va fixar que vestia d'esport, amb una samarreta estranya, un tros vermella, un tros blanca i blava a quadres, un tros groga i vermella a franges... A mesura que s'allunyava, però, el que deia aquell home era cada cop més inintel·ligible.

1 comentari:

oriolvidal ha dit...

Hahaha! Meravellós, nen! Sobretot, perquè no ho he pillat a la primera, i la il·luminació posterior m'ha fotut molta gràcia.

Més, d'aquestes!